Saeimas sekretāra biedre Marija Golubeva radio Baltkom tiešajā ēterā pastāstija par to, kā mediji polarizē sabiedrību.
«Kad mēs runājam par visāda veida aizspriedumiem un polarizāciju, kad cilvēki kļūst neiecietīgāki viens pret otru, jo nevar mierīgi diskutēt, bet cenšas izstumt citus viedokļus prom no diskusijas; tad vajag saprast, ka viens no iemesliem ir mediju tieksme pēc «klikšķiem», pēc reitingiem», — teica Golubeva.
Protams, tas varbūt ir svarīgi kāda ego apmierināšanai, bet visvairāk tas ir vajadzīgs reklāmai. Un reklāmas nevajadzība sabiedriskajos medijos padara to brīvāku šai klikšķju pakaļdzīšanai. Tie var piedavāt kvalitatīvo saturu, nevajag veidot rakstus ar vardu «ŠOKS!» virsrakstā, kur ir stāstīts kaut kas sensacionāls, bet kam ir mazs sakars ar faktiem.
Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par projekta Melu kontrole saturu atbild SIA RNR LTD.
#melukontrole #SIF_MAF2020