Andris Ķēniņš: Latvija ir atguvusies no 2009. gada krīzes, bet ne mediji

Andris Ķēniņš: Latvija ir atguvusies no 2009. gada krīzes, bet ne mediji
Pixabay

Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektors Andris Ķēniņš radio Baltkom tiešajā ēterā pastāstija par lielākām mediju tirgus problēmām.

«Pirms 10-11 gadiem Latvijas mediju reklāmas tirgus bija 138 milj. eiro. Tajā laikā Latvijas reklāmas tirgū nepiedalījas citu valstu pārstāvji, visa nauda palika Latvijas medijiem. Bet tagad tehnoloģijas ir izmainījušās, un mūsu tirgū piedalās arī citu valstu pārstāvji», — teica Ķēniņš.

Viņš arī noradija uz nepietiekamiem resursiem.

«Tajā pat laikā, reklāmas tirgus ir samazinājies līdz 82 milj. eiro. Šeit arī ir atbilde. Mūsu medijiem ir mazāk resursu. Ja Latvijas un pasaules ekonomika ir atguvusies no 2009. gada krīzes, tad mediju tirgū tas nenotika. Tie resursi aizgāja uz citu vietu», — sacija Ķēniņš.

«Kas notiek tagad. Latvijā atnāk citu valsts mediji, viņi paņem šos te resursus, un mums nav naudas lai veidotu oriģinālo saturu. Mēs meģinājam šeit izdzīvot, arī valsts mēģināja palīdzēt. Bet ja paskatīties, neviens medijs nedzīvo ar lielo peļņu, un neviens mediju īpašnieks nekļuva turīgāks», — teica Ķēniņš.

Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par projekta Melu kontrole saturu atbild SIA RNR LTD.
#melukontrole #SIF_MAF2020

  •  
  •  
  •  
  •  
  •